lørdag 7. mars 2009

SYV TING

"The 7 things you don't need to know about me-meme"

Det rett over denne skriften skulle nok egentlig ha vært tittelen på innlegget, men jeg våger å være litt annerledes.

Jeg ble utfordra av Eskil, jeg. Så det ikke før nå. Her er tingene:


1. Jeg hater skrivefeil i norsk og driver derfor noen ganger og retter feil jeg ser i aviser, blader, annonser osv.

2. Jeg har nesten ikke spist godteri siden syvende klasse fordi jeg har godterifri.

3. Jeg har spilt waldhorn i Oslo Konserthus og på Sentrum Scene. Det var med ensemblegruppa jeg var med i, Elitehorna.

4. Av en eller annen grunn husker jeg navn på mennesker og tid på sanger mye bedre enn alt annet.

5. Jeg kommer veldig godt overens med folk som er noen år yngre enn meg.

6. Når jeg leser en bok jeg liker veldig godt, har jeg den uvanen at jeg leser om natten.

7. Jeg har alle utvidelsespakkene og stæsjpakkene som tilhører The Sims 2. Det vil si totalt 17 stk.


Jeg tagger nå enkelt og greit de tre neste på blogglista: Hedvig, Herman og Ingrid.

Ingen kommentarer: